ALIMENTE BOGATE IN VITAMINA B12

Categorie: Blog
Data:
vitamina b12 sursa
Distribuie:

Alimentele bogate in vitamina B12 sunt necesare pentru productia de celule rosii in sange. Atunci cand ai deficiente ale vitaminei B12 principalele simptome vor f: slabiciune corporala, oboseala, constipatie, pierdere in greutate, lipsa poftei de mancare.

Corpul nostru are nevoie de celule rosii sanatoase pentru a mentine sanatatea celulelor nervoase si a tesuturilor. Principalele sursele din care putem lua vitamina B12 sunt pestele, carnea si lactatele.

Vitamina B12 este una dintre cele mai importante vitamine care este indispensabila in procesul de crestere inca de cand suntem bebelusi si pana cand organismul nostru ajunge la maturitate. Viitoarele mamici sau cele care deja alapteaza au nevoie de o cantitate mai mare de B12. Pe parcursul sarcinii trec in placenta si contribuie la dezvoltarea normala a bebelusului. Si sugarii hraniti de la pieptul mamei au nevoie sa primeasca acesti nutrienti.

Alimente bogate in vitamina B12

  1. Ficat
  2. Fructe de mare
  3. Ton
  4. Merlucius
  5. Sardine
  6. Somon
  7. Pastrav
  8. Iepure
  9. Cascaval
  10. Iaurt

Este important sa aveti o alimentatie cat mai sanatoasa, bogata in fructe si legume pentru ca numai astfel veti avea un organism puternic care sa se lupte cu boala, in special cu racelile! Aveti grija la ceea ce mancati! 🙂

alimente bogate in vitamina b12alimente ce contin vitamina b12vitamina b12
 
Distribuie:


© Toate drepturile rezervate Patrizia Paglieri 2019